donderdag 20 januari 2011

Welkom

welkom
bij
Ciska's Design - Tubes and More



Als eerste wil ik iedereen van harte welkom heten.
Ik ben al enige tijd bezig met tubes maken in paint shop prox3
en heb er al een aantal op een andere website van me staan.
Maar wil hier nieuwe gaan plaatsen en met jullie delen.


De tubes zijn door mijzelf getubed.
zowel die hier geplaatst worden en in me lessen worden gebruikt.
Wel wil ik vragen om ze niet te delen zonder mijn toestemming ervan.

alles is door mij gevonden op het internet
en ik laat het ©copyright en respect bij de artiest van de afbeelding.
ik maak er slechts een tube van. 
Ben u de artiest en heeft u er bezwaar tegen
stuur mij gerust een mailtje dan haal ik het weg.

Ook ben ik zins kort lesjes aan het maken in pspx3
En ook deze zal ik hier gaan plaatsen.

De lessen die hier komen te staan zijn door mijzelf bedacht
enige gelijkenis berust op puur toeval.
De lessen die hier komen te staan zijn getest door anderen in verschillende paint shop pro versie's
Ik wil vragen mijn lessen niet te kopiëren en als eigen te claimen.
of op andere website te delen
komt u een les tegen van mij onder een andere naam
dan wil ik vragen omdat via mail mij te laten weten met betreffende link erbij.
Alvast bedankt.


Met vriendelijke groeten
Ciska's Design

Mijn banner :


*******
~~~~~~~~~~~~~
*******

Mijn vriendinnetje Anna Design
Haar website


*******
~~~~~~~~~~~~~
*******


20 Januari 2011 ©Ciska's Design Tubes and More


2 opmerkingen:

  1. vind het echt de moeite waard en als ik een lesje gedaan hebt kan ik dat hier oploaden of niet
    groetjes nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Niki
    Als je een lesje gemaakt hebt kan je dat plaatsen bij betreffende lesje ervan

    Groetjes ciska

    BeantwoordenVerwijderen